blue bar

FAQ

Op deze pagina staan antwoorden op de meest gestelde vragen.
Staat uw vraag er niet tussen?
Stel dan uw vraag op de Contact-pagina en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Als uw bestelling geplaatst is krijgt u van ons een e-mail met de bevestiging en de factuur van uw bestelling. Daarnaast krijgt u een afsluitende pagina te zien waarop u bedankt wordt voor de bestelling. Ziet u deze pagina niet? Dan is uw bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact op met de organisatie.
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zijn genoemde prijzen inclusief of exclusief BTW?
Hoe kan ik betalen in de webshop?
Hoe weet ik of ik betaald heb?
Kan ik per factuur betalen?
Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen in de webshop?
Zijn mijn gegevens veilig tijdens het betalen in de webshop?
Wat zijn de contactgegevens voor UMC Utrecht
Hoe kan ik een klacht indienen?